woensdag 22 mei 2013

Verslagje van mijn dagje bij Klasse in Brussel, woensdag 22 mei 2013

Verslagje van mijn dagje bij Klasse in Brussel, woensdag 22 mei 2013

Aan al mijn ouders uit de klas, 
eerst wil ik jullie bedanken om mij deze unieke ervaring te geven! Het was een geweldig leuke dag die ik nooit zal vergeten! Het is voor mij een hele eer om genomineerd te zijn door jullie. 
Vandaag hebben ze dan ook een filmpje getoond dat ze gemaakt hebben bij ons in de klas, zo ontroerend, zo mooi! Mijn zakdoek is niet droog gebleven ....
Hieronder zie je een link, waardoor jullie ook kunnen meegenieten van de kinderen en hun belevenis.
Nogmaals een dikke dank je wel!!! SUPER!!! 

http://www.klasse.be/tvklasse/20976-Juf-Jolijn-een-van-de-genomineerde-buitengewone-leraren 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten