dinsdag 9 juni 2015

Verslagje van een verrassingsdagje, zaterdag 6 juni 2015

Verslagje van een verrassingsdagje, zaterdag 6 juni 2015

Wauw wat een bijzondere verrassende zaterdagnamiddag was het toch!!!
Op school stonden tafels en stoelen klaar, wapperende vlagjes in de bomen, ... vrolijke mensen op de uitkijk!
Verrassing!!!!!!! 
Ik wist niet goed wat zeggen, wat een overdondering!
Zoveel mensen: Henri, Kobe, Ahmed, hun ouders, broertjes en zusjes, buren, vrienden, familie, collega's, ....
De mama van Ahmed, Besma, had samen met wat hulp van haar buurvrouw, de mama van Kobe, juf Sanne, .... een leuk feestje georganiseerd!!! 

Het werd een gezellige namiddag/avond in een zomers zonnetje met heerlijk eten dat Besma had klaar gemaakt!!! Dat heeft ons allemaal geweldig gesmaakt!!! Besma, jij kan fantastisch lekker koken!! 
Besma, ik wil je graag bedanken voor je geweldig idee, fantastische uitvoering om ons allemaal samen te brengen! Bedankt aan iedereen voor het prachtige boeket bloemen!

Karim had nog een speech geschreven: zo ontroerend en mooi! Prachtige woorden, dank je wel Karim en Besma!!!

Dit zal ik nooit vergeten en ben zo dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken als juf! Elke dag mijn droomjob met geweldige kids mogen uitvoeren .... dat is een beetje zoals de lotto winnen ;-) 

Dank jullie allemaal om erbij te zijn, 1000 x dank aan mama Besma: jij bent geweldig!!!

Geniet nog fijn van de prachtige foto's van een gezellige namiddag!!

Groetjes Jolijn

































 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten