donderdag 30 juni 2016

Verslagje van ons laatste dagje, vrijdag 30 juni 2016

Verslagje van ons laatste dagje, vrijdag 30 juni 2016

En dan ... plots ... is het zover ....
Slik ... krop in de keel .....
Onze laatste dag .... betekent afscheid nemen ... van een toffe bende kids! 

Samen was dit schooljaar een echt avontuur geweest!
Een hechte groep is gevormd: Kobe, Aurélie, Isaac, Ruken, Mateo en op het einde met Emil erbij.

We nemen afscheid van elkaar en vooral van Mateo en Isaac. Zij starten in september in een andere school. 
We geven een afscheidsfeestje met veel cadeautjes, muziek en lekkere cake!!! 
De papa van Mateo is bakker, hij brengt persoonlijk enkele lekkere cakes mee naar de klas! Dank je wel papa Johan!!! Ze was super lekker!!! En ook de lekkere taartjes voor de juffen, deze hebben veel complimentjes gekregen.

Mateo en Isaac mogen om beurt op de juf haar stoel gaan zitten. Van mij krijgen ze een t-shirt met een foto van een toffe bende erop. Zo dragen ze ons toch nog een beetje mee :-)
Kobe, Ruken en Aurélie kregen deze leuke foto ook in een kadertje mee, zo zijn we ook thuis nog een beetje tijdens de vakantie.
En grote vriend Kobe gaf aan Isaac en Mateo een zak vol cadeautjes en een kaartje! Dank je wel lieve Kobe!!!

Juf Tinne mocht ook niet ontbreken, wij hadden voor haar een leuk notitieboekje gekocht, met daarin kusjes van de kids. 

En dan lekkere cake eten en dansen dansen dansen ... want dat doen wij gewoon graag! Juf Stephanie, juf Sanne en meester Daan kwamen ook de klas binnen ... hup zij ook de benen in de lucht ;-)

Helaas, aan ook deze laatste schooldag komt een einde, veel dikke knuffels en kusjes!!!!
Mateo en Isaac ik ga jullie echt heel erg missen, ik vond jullie twee toffe vrienden in onze klas!!! 

Met dit korte tekstje neem ik verder afscheid van jullie. Juf zijn is iets wonderlijks leuk, maar 'dag zeggen' na zoveel jaartjes blijft een moeilijk iets ....

 Als ik mocht, echt waar,
dan hield ik je nog een jaar!
Maar je bent hier nu klaar,
dus ja, ga nu maar ...

Ik zal nog even zwaaien,
tot voorbij de poort.
Met ‘veel geluk’
en ‘het ga-je-goed’,
mijn allerlaatste toverwoord.

En zie ik je weer,
dan zal ik denken,
fier en blij:

Dat was er toch mooi
eentje van mij!


Vele dikke kussen en knuffels, een prettige vakantie voor iedereen!!!
Groetjes juf Jolijn


                                             Nog even wat gezelschapsspelletjes spelen!!!!





                                         


































                                         









 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten